Sūdzību Eiropas Patērētāju informēšanas centram iespējams iesniegt sūtot e-pastu uz
ECCNET-LV@ec.europa.eu
- Jūsu vārds un uzvārds;
- Jūsu dzīvesvietas adrese;
- Jūsu tālruņa numurs;
- Jūsu e-pasta adrese;
- Pārdevēja / pakalpojumu sniedzēja nosaukums;
- Pārdevēja / pakalpojumu sniedzēja valsts un adrese;
- Pārdevēja / pakalpojumu sniedzēja tīmekļa vietne (mājaslapa);
- Līguma noslēgšanas datums;
- Produkta / pakalpojuma piegādes datums;
- Līguma veids (e-komercija, telefons, uz vietas, izsoles vai cits);
- Preces / pakalpojuma cena;
- Maksājuma veids (bankas pārskaitījums, skaidra nauda, kredītkarte utt.);
- Datums, kad Jūs sazinājāties ar pārdevēju / pakalpojumu sniedzēju par radušos problēmu;
- Problēmas brīvs apraksts;
- Vēlamais problēmas risinājums;
- Sūdzībai pievieno dokumentu kopijas saistībā ar radušos problēmu.
NB! Ja Jūs nezināt un nevarat sniegt informāciju, par kādu no iepriekš minētajiem punktiem, izlaidiet to.
Vai vienkārši aizpildot zemāk esošo formu:
Lai Eiropas Patērētāju informēšanas centrs Latvijā pēc iespējas ātrāk un efektīvāk varētu izskatīt Jūsu sūdzību, iesniegumā, kas adresēts Eiropas Patērētāju informēšanas centram, nepieciešams norādīt:
NB! Ja Jūs nezināt un nevarat sniegt informāciju, par kādu no iepriekš minētajiem punktiem, izlaidiet to.