Iesniegt sūdzību

Sūdzību Eiropas Patērētāju informēšanas centram iespējams iesniegt sūtot e-pastu uz 
ECCNET-LV@ec.europa.eu

  1. Jūsu vārds un uzvārds;
  2. Jūsu dzīvesvietas adrese;
  3. Jūsu tālruņa numurs;
  4. Jūsu e-pasta adrese;
  5. Pārdevēja / pakalpojumu sniedzēja nosaukums;
  6. Pārdevēja / pakalpojumu sniedzēja valsts un adrese;
  7. Pārdevēja / pakalpojumu sniedzēja tīmekļa vietne (mājaslapa);
  8. Līguma noslēgšanas datums;
  9. Produkta / pakalpojuma piegādes datums;
  10. Līguma veids (e-komercija, telefons, uz vietas, izsoles vai cits);
  11. Preces / pakalpojuma cena;
  12. Maksājuma veids (bankas pārskaitījums, skaidra nauda, kredītkarte utt.);
  13. Datums, kad Jūs sazinājāties ar pārdevēju / pakalpojumu sniedzēju par radušos problēmu;
  14. Problēmas brīvs apraksts;
  15. Vēlamais problēmas risinājums;
  16. Sūdzībai pievieno dokumentu kopijas saistībā ar radušos problēmu.

NB! Ja Jūs nezināt un nevarat sniegt informāciju, par kādu no iepriekš minētajiem punktiem, izlaidiet to.


Vai vienkārši aizpildot zemāk esošo formu:

Lai Eiropas Patērētāju informēšanas centrs Latvijā pēc iespējas ātrāk un efektīvāk varētu izskatīt Jūsu sūdzību, iesniegumā, kas adresēts Eiropas Patērētāju informēšanas centram, nepieciešams norādīt:

    1. Dzēst

      Dzēst

      Dzēst

      Dzēst

      Pievienot vēl failus

    NB! Ja Jūs nezināt un nevarat sniegt informāciju, par kādu no iepriekš minētajiem punktiem, izlaidiet to.

    TwitterFacebook