Kad grasies nomāt auto un ar domām esi jau ceļa jūtīs, saglabā vēsu prātu un ieklausies padomos, kā izvairīties no riskiem un neplānotām izmaksām nomas procesā!

Ieskaties http://domanoma.ptac.gov.lv/ un lai labs ceļavējš!

👉Baiba Vitolina, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs direktore:“Eiropas Savienības mērogā patērētāju sūdzības par auto nomu ir ļoti aktuālas. No 2017. līdz 2019. gadam Latvijā fiksētas 58 sūdzības par patērētājiem izvirzītiem sodiem, kuru apmērs sniedzas līdz pat 5000 eiro. Visbiežākais sūdzību objekts ir auto bojājumi, par kuriem nav skaidrs, vai tie ir radīti auto nomas laikā, vai bijuši jau iepriekš pirms nomas.”

👉Jānis Putniņš, Sixt auto nomas vadītājs Baltijā:“Rezervējot auto, ir svarīgi iepazīties ar nomas noteikumiem. Slēdzot nomas līgumu, svarīgi to rūpīgi izskatīt. Ja auto tiek rezervēts pie starpnieka, jāņem vērā, ka nomas noteikumi un pakalpojumi var atšķirties – ko nodrošina starpnieks un ko piedāvā auto noma. Īpaši iesakām uzmanīties dienvidu valstīs, kā Itālijā vai Spānijā, kur ir citādāki autobraukšanas paradumi, tādēļ iesakām patērētājam nomāt auto ar nulles pašrisku jeb atbildību, lai nav lieku satraukumu.”

👉 Uldis Kukainis, viedpadomnieks auto nomāšanas jautājumos:“Kampaņas ietvaros kopā ar asistentiem dosimies uz 10 nejauši izvēlētiem auto nomas punktiem, kur vērtēsim – kāda ir nomas piedāvāto pakalpojumu kvalitāte un atbilstība patērētāja gaidām. Jau šobrīd varu ieteikt, ka ir jāizvairās nodot auto diennakts tumšanā laikā, kad nav iespējams pamanīt buktes un skrāpējumus. Iesaku arī uzņemt pēc iespējas vairāk fotoattēlus ar auto, lai strīdu gadījumā patērētājam būtu iespēja sevi aizstāvēt. Jāpievērš uzmanība arī auto salonam, ne tikai virsbūvei, par ko visbiežāk aizmirstam.”

Domanoma3
TwitterFacebook