Air Berlin maksātnespējas process tika uzsākts 1.novembrī. Citas aviokompānijas, piemēram Lufthansa, piedāvā aviopasažieriem, kuru atpakaļ-reisi tika atcelti, jaunas aviobiļetes par puscenu.  

Kur un kā patērētāji var iesniegt savas prasības?

Patērētāji var iesniegt savas prasības šī brīža maksātnespējas procesa kārtībā. Prasībām ir jābūt iesniegtām maksātnespējas administratoram līdz 2018.gada 1.februārim. Maksātnespējas administrators:

Flöther & Wissing
Insolvenzverwaltung
Wallstraße 14 A
10179 Berlin

Iesniedzot prasību ir jānorāda šāda informācija:

  • Aviobiļete
  • Pamatojums (piem., lidojuma atcelšana)
  • Lidojuma dati (rezervācijas numurs, lidojuma datums…)

Tomēr tiek norādīts, ka patērētājiem ir ierobežota iespēja saņemt kompensāciju.  

Kā izmantot piedāvājumu atpakaļ-reisam par puscenu?

Lufthansa, Eurowings, SWISS and Austrian Airlines piedāvā jaunas biļetes atgriešanās lidojumiem par izdevīgiem nosacījumiem.  Piedāvājums ir spēkā šādos apstākļos:

  • Biļetēm, kuru reisi ir atcelti, jābūt rezervētām pirms 2017.gada 15.augusta (datums, kurā pieteikta AirBerlin maksātnespēja).
  • Atceltajam lidojumam, atpakaļ-reisam, ir bijis jānotiek no 2017.gada 28.oktobra līdz 2017.gada 15.novembrim. 
  • Samazinātās cenas nav spēkā Vācijas iekšējiem lidojumiem.

Lūdzu ņemiet vērā:  Avio pasažieriem jaunās biļetes ir jārezervē konkrēto aviokompāniju mājaslapās. Lidojumu jāveic pašai aviokompānijai nevis apakšuzņēmējam.  Avio pasažieriem ir jāiesniedz gan vecā, gan jaunā biļete, lai iegūtu kompensāciju par pusi no jaunās biļetes cenas. Kompensācijas pieprasījums ir jāiesniedz aviokompānijā līdz 2017.gada 15.decembrim. Sīkāku informāciju par kompensāciju procesu var iegūt aviokompānijas Lufthansa mājaslapā. 

TwitterFacebook