Eiropas Patērētāju
informēšanas centrs

travel appJauna mobilā aplikācija, kas sniedz atbalstu Eiropas patērētājiem ceļojot Eiropā.

Iegādājies kādu lietu brīvdienās, kas īsā laika posmā sabojājusies? Problēma ar nomātu automašīnu vai rezervētu viesnīcu? Kavējas lidojums atpakaļceļā? Gadījumā, ja brīvdienas izvēršas savādāk nekā plānots, Tev jāzina, kas jādara, lai zinātu savas tiesības. Pat labāk: Tu tās vari uzskaitīt!

Eiropas Patērētāju centru tīkls (ECC-Net) piedāvā unikālu mobilo aplikāciju: ECC-Net: Travel App.  Aplikācija ir neatņemama ceļošanas sabiedrotā Eiropas Savienībā, kā arī Islandē un Norvēģijā. Aplikācija palīdz patērētājiem atrisināt sarežģītas situācijas brīvdienu laikā, piedāvā normatīvo aktu zināšanas un to tulkojumu visās Eiropas Savienības dalībvalstu valodās, kā arī Islandiešu un Norvēģu valodā.

Aplikācijā apskatītās tēmas: mazumtirdzniecības pirkumi, autonoma, izmitināšanas pakalpojumi, medicīniskā aprūpe, gaisa un dzelzceļa transports, kā arī autobusa un jūras transporta pakalpojumi. Sadaļa ar noderīgu informāciju piedāvā svarīgākos tālruņa numurus un kontaktinformāciju ikdienas ārkārtas gadījumiem.

Aplikācija ir bezmaksas un, lai izvairītos no viesabonēšanas slazdiem, darbojas bez tiešsaistes režīmā. Tā ir pieejama mobilajām ierīcēm ar iOS, Android un Microsoft Windows operētājsistēmām un to var lejupielādēt:
•    Google Playstore (Android)
•    Apple app store (iOS)
•    Windows Store (Microsoft)

ECC-Net: Travel App ir visu 30 ECC-Net tīkla dalībnieku kopīgs projekts. Eiropas Patērētāju centri ir pieejami katrā dalībvalstī, kā arī Norvēģijā un Islandē, piedāvājot bezmakasas palīdzību un padomus patērētājiem. Centru darbību līdzfinansē Eiropas Savienība.

Sūdzību forma
consumer affairs logo
ptac logo

Prātīgais patērētājs